Dodatne informacije
Delatnost:
Delatnost komunikacija i odnosa s javnošću
Uža specijalnost :
Out-of-Home, Outdoor Advertising, Advertising, OOH, DOOH, pDOOH, Managed Services , Media Planning, Media Buying, Advertising Technology, Marketing Technology, Programmatic, Geospatial Systems, Location Intelligence, Measurement, Insights, Reporting, Analytics, Software, and Campaign Automation
Poslovanje sa inostranstvom:
Da
Dodatne informacije :
Billups je nezavisna globalna agencija za upravljanje Out-of-Home (OOH) oglašavanjem, koja koristi patentiranu tehnologiju zasnovanu na veštačkoj inteligenciji kako bi unapredila performanse medija za oglašivače, agencije i vlasnike OOH medija. Sa više od 20 godina iskustva, preko 200 zaposlenih u 17 zemalja i pristupom više od 30 milijardi DOOH reklama širom sveta, Billups planira, pokreće i optimizuje kampanje na globalnom nivou. Naš tim specijalista za programatsko oglašavanje pruža precizne, na podacima zasnovane kampanje, podržane sveobuhvatnim studijama merenja i atribucije. Saznajte više o tome kako oblikujemo budućnost OOH oglašavanja na www.billups.com.
Broj zaposlenih :
260Procenat zaposlenih sa visokim i višim obrazovanjem:
80Prakse u ponudi:
Backend Inženjer
Broj otvorenih pozicija u kompaniji:
7Potreban obrazovni profil :
ETF,FON,RAFZahtevani broj godina studija:
3Poželjne dodatne veštine, znanja ili osobine :
Backend i Frontend inženjeri, Visual Dizajneri
Zahtevani nivo poznavanja stranih jezika :
Engleski B2-C1
Rad na računaru :
Da
Radno iskustvo:
Ne
Posebni zahtevi :
Ne
© Designed and Developed by JobFair